اس ام اس رایگان

وضعیت
موضوع بسته شده است.

qqqppp_fff

عضو جدید
آیا راهی برای ارسال رایگان و نامحدود (حتما نامحدود) اس ام اس از طریق اینترنت و یا موبایل وجو دارد؟
 

prp-e

متخصص سیستم های Apple
کاربر ممتاز
فقط دوستانی که آیفون دارند میتونن از طریق برنامه هایی مثل Viber یا JaxtrSMS این کار رو بکنند :)
 

syst3m1371

عضو جدید

مثلا شما مدیر تالارید میگید خیر من یه راه بلدم اما به هیچکی نمیگم مگه کسی که یه کاری واسم بکنه این انجمنمه ***** اونجا هم گفتم اس ام اس رایگان مییدم

___________________________
از قرار دادن تبلیغ سایت های خودتون در تالار اجتناب کنید.
ادیت شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
مثلا شما مدیر تالارید میگید خیر من یه راه بلدم اما به هیچکی نمیگم مگه کسی که یه کاری واسم بکنه این انجمنمه ***** اونجا هم گفتم اس ام اس رایگان مییدم
سلام
ممنون از نقطه نظرتون.
هر شرکت برای اینکه بتونه امکان ارسال اس ام اس های گروهی رو برای کاربر هاش ایجاد کنه باید به یک سری تعهدات و هزینه ای قابل توجه برای اختصاص یابی شماره عمل کنه. البته این نکته رو باید در نظر داشته باشید که یک سری از سایت ها هستند که برای راحتی کاربر و جمع کردن کاربر به اپراتور های تلفن همراه مبلغی رو میدن و برای کاربراشون امکان ارسال اس ام اس (محدود) رو میدن. مثلا" روزی 2 پیام.
توجه داشته باشید که به خاطر پرداخت نکردن هزینه از سوی این سایت ها به شرکت مخابرات ایران,امکان ارسال پیام از ایران و به ایران امکان پذیر نمیباشد.
در حال حاظر تمامی سایت هایی که در زمینه ی پیام رایگان فعالیت میکنن مثل شرکت های هرمی کاربر رو مجبور به دعوت کاربران جدید دیگر , برای افزایش اعتبار پیام هاشون میکنند (همونطور که در همین تالار با چندین مورد برخورد داشته ایم).
در این روش کاربر سایت برای دعوت افراد دیگر یک لینک اختصاصی دریافت کرده و اون لینک رو در اختیار دیگران میگذاره و وقتی که افراد در اون ثبت نام میکنند مقداری از پیش تعیین شده ی اعتبار به کاربر دعوت کننده انتقال داده می شود. ممکن است این سری سایت ها برای جلب توجه کاربران 10 یا 20 پیام رایگان رو در اختیارشون بزارن ولی فرم کلی کاریشون مثل شرکت های هرمی هست. چه بسا ممکن است پیام ها و شماره های ارسالی شما هیچگونه امنیتی نداشته باشند چون کسی از شیوه ی عملکرد این سایت ها خبر موثقی نداره. ممکنه با ارسال پیام یک نسخه از اون به کاربر دعوت کننده ارسال بشه.

طبق تجربه ای که در این مساله دارم به دوستان اکیدا" توصیه میکنم در هر کجا از این موارد به چشمشون اومد کمی با منطق رفتار کرده و توجه به تبلیغات ارائه شده از سوی شرکت ها نکنند.

مطمئن باشید اگر روزی این امکان ارسال پیام در کشور به صورت رایگان به وجود اومد کاربران باشگاه مهندسان ایران اولین افرادی هستند که از اون با خبر میشن.

موفق باشید.
تاپیک قفل شد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا