استفاده از انگشتان دست به جای ریموت کنترل

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
iPoint-3D یکی پیشرفته‏ترین وسایل الکترونیکی است که بزودی وارد بازار خواهد شد. این دستگاه از یک تشخیص دهنده اصلی تشکیل شده که به اندازه تقریبی یک کیبورد می‏باشد که می‏توان آنرا از جایی آویزان نموده و یا اینکه بر روی میز قرار داد. این دستگاه شامل دو دوربین تشخیص دهنده حرکات دست و انگشتان می باشد که اطلاعات را به یک رایانه می فرستد. آقای Paul Chojecki یکی از محققین HHI آلمان در این زمینه چنین می گوید : این سیستم به محض دریافت فرمان توسط حرکت دست یا انگشتان در مقابلش، اجرا نموده بدون اینکه کوچکترین تماسی وجود داشته باشد.




از آنجا که از این وسیله بر می‏آید، بهترین ابزار جهت استفاده در اتاقهای بزرگ، ادارات و بخصوص بیمارستانهاست. همچنین وسیله خوبی جهت استفاده در کلاسها و سمینارهای بزرگ اموزشی است. همچنین این وسیله فقط برای اضافه شدن به نمایشگرها و تلویزیون ها نمی باشد بلکه می توان آنرا جهت استفاده در همه وسایل بکار برد؛ مثلا در آشپزخانه جهت کلیه لوازم برقی. فقط با یک حرکت و اشارۀ دست عمل دلخواه شما انجام خواهد شد.
سازندگان این دستگاه وعدۀ نمایش آنرا در نمایشگاه سبیت ۲۰۰۹ در هانوور، سوم تا هشتم مارس در سالن ۹ استند شماره B36 داده‏اند.
 
بالا