«من و كتاب»

محسن جعفر

عضو جدید
«من و كتاب» به چاپ دوم رسيد


«من و كتاب» گزيده‌اي از بيانات رهبر انقلاب پيرامون كتاب و كتاب‌خواني، به چاپ دوم خود در انتشارات سوره مهر (وابسته به حوزه‌ هنري سازمان تبليغات اسلامي) رسيد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، اين كتاب در شش فصل اهميت كتاب و كتاب‌خواني، من و كتاب، نقد وضع موجود، چه بايد كرد، دست نوشته‌ها و دست‌خط به بيان ديدگاه‌هاي حضرت آيت‌الله سيدعلي خامنه‌اي پيرامون مبحث كتاب پرداخته است.
در صفحه نخست كتاب به نقل از رهبر انقلاب و به عنوان ديباچه، آمده: اگر تعداد كتاب زياد شد، اگر عنوان كتاب زياد شد، اگر كتاب درهمه موضوعات مورد نياز بود، اگر مردم توانستند سؤال‌ها و استفهام‌هايشان را در كتاب بيابند و به كتاب مراجعه كنند، يك عالم ديگر و ماجراي ديگري خواهد شد! هر كجا كه با كتاب سر و كاري هست، مي‌بينيد كه از لحاظ كيفيت روحي و وضع فكري، نسبت به آن‌جايي كه اين وضعيت وجود ندارد، تفاوت محسوسي هست.
«من و كتاب» گردآوري شده توسط دفتر برنامه‌ريزي انتشارات سوره مهر به شمارگان 5000 نسخه در 128 صفحه، قيمت 12000 ريال، چاپ و صحافي شده در شركت افست و با مديريت هنري مهيار سپهري به بازار نشر عرضه شد. علاقه‌مندان براي آگاهي بيشتر (بر اساس فهرست‌نويسي فيپا) درباره مجموعه «من و كتاب» مي‌توانند با شماره‌هاي 66465848 و 66460993 تماس گيرند يا به نشاني اينترنتي www.iricap.com مراجعه كنند.
 

sabahat

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون از دعوت و معرفی ... ایشالا بتونم تهیه کنم
 

Similar threads

بالا