باشه . مشکلی نیست . ناظرها نمیتونن کاندید بشن . ;);)
ولی سحر جون اینم داشته باش مثلا من کاندید یک بخشی بشم مگه اقا مصطفی و اتیلا میذارن عمرا تقلب کنم:biggrin::biggrin:
برای همین ناظران از افراد مختلف انتخاب شدن . عمرا اگه من بذارم اقا مصطقی یا اتیلا در مرحله ای رای بیارن...