نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    اره اومدم . ولی این استارتر کمی با ادبیات مشکل داره و اگر بخواهم باهلاش کل کل کنم مجبورم چیزایی بگم که خیلی خوشایند نیست .
  2. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    سلام خوبی عزیزم این بار امیر شده وزیر کشور و داره انتخابات ترین ها رو برگذار میکنه . حالا خودش کجاست خدا میدونه .
  3. ZEUS83

    این دفعه نوبت منه که برم

    اول برو دفتر پیرجو تعهد نامه کتبی بده که بعد از گرفتن ایدی میری تا بعد اگه نرفتی پیرجو بتونه اخراجت کنه:biggrin::biggrin::biggrin: بهنام گمونم تو باید ای دی انا رو بگیری نه منو :D:eek:
  4. ZEUS83

    من يك پسر زشتم.روم نمي شه برم خواستگاري.!؟(چرا بچه هاي قديمي تازه واردها را تحويل نمي گيرند؟)

    گمونم باید کم کم با یکی دوست شی . به هر حال شروع کن. با تردید به جایی نمیرسی . هر روز که بگذره برات سخت تر میشه .
  5. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    متین سر بسر اون نذار . تاپیک سیاسیه و حذف میشه . ولی منم اومدم
  6. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    راستش قرار بود 3 تا خانم و 3 تا اقا از هر گروه و طرز فکر باشن تا مورد دلخوری پیش نیاد اگه قرار باشه تعداد اقایون بشه 4 تا باید یک خانم دیگه هم دعوت کنیم . پس اجازه بدهید استارتر و بقیه بیان و در این مورد نظر بدن و لازم بود یک خانم دیگه هم به جمع اضافه کنیم .
  7. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    تاظرین تا این لحظه عبارتند از سحر جون و من و اقا مصطفی و اتیلا و میر حسین. فقط مونده با خانم اوای علم صحبت کنیم .
  8. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    کی هوو منو اذیت کرده بزنمش . من هوومو دوست دارم ها . نبینم کسی هوو منو اذیت کنه بذار بابا بزرگش بیاد باهاش صحبت کن . میدونی منم تو رو دوست دارم و نظر مساعدی بهت دارم . تو هم پسر خوب و اقایی هستی
  9. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    اوکی مشکلی نیست اقا مصطفی قراره در دنیای مجازی ثابت کنیم میتونیم انتخابات ازاد برگذار کنیم . لازم باشه کودتا هم می کنیم . چه اشکالی داره من و شما یکبار در یک جبهه قرار می گیریم و برای یک موضوع مشترک با هم همکاری می کنیم . اوه چه شود ( شکلک خنده و چشمک )
  10. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    اره . پریسا خیلی دل پاک و صافی داره . خیلی دوستش دارم برا همین اخلاقش نه پریسا طعمه نیست ولی من و بابا بزرگش خیلی دوستش داریم . نمیتونیم ببینیم کسی بیشتر از ما دوستش داشته باشه ( شکلک حسودی )
  11. ZEUS83

    برات دعا میکنم همیشه و هرجا در پناه مسیح باشی

    برات دعا میکنم همیشه و هرجا در پناه مسیح باشی
  12. ZEUS83

    سلام منظورم تو نبودی . بچه ها باهام شوخی میکنن و بهم میگن خودشیفته . هر جا هستی شاد و تندرست...

    سلام منظورم تو نبودی . بچه ها باهام شوخی میکنن و بهم میگن خودشیفته . هر جا هستی شاد و تندرست باشی مواظب خو دت باش
  13. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    ازدها بدو بیا یکی از عشاق پریسا اومده بیا دستگیرش کن
  14. ZEUS83

    پسران دختران باحجاب را برای ازدواج قابل اعتمادتر می دانند..

    تابه حال بهت گفتم از نظراتت خیلی خوشم میاد ؟؟؟؟؟؟
  15. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    فدات شم . کلهم مردان و زنان هر دو موجودات خوب ومنطقی هستن
  16. ZEUS83

    تاپيك مخصوص تركها كساني كه تركي بلدن بيان اين تو

    پس من چی ؟؟؟؟؟ تنها تنها ؟؟؟
  17. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    منم همینو میگم . مگه میشه اقا مصطفی بذاره من تقلب کنم ؟ یا مگه میشه من بذارم اقا مصطفی رای بیاره ؟ یا مگه میشه اتیلا بذاره ما دعوامون نشه ؟
  18. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    ناراحت نباش هر دوی ما به هدایت رسیدیم
  19. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    باشه . مشکلی نیست . ناظرها نمیتونن کاندید بشن . ;);) ولی سحر جون اینم داشته باش مثلا من کاندید یک بخشی بشم مگه اقا مصطفی و اتیلا میذارن عمرا تقلب کنم:biggrin::biggrin: برای همین ناظران از افراد مختلف انتخاب شدن . عمرا اگه من بذارم اقا مصطقی یا اتیلا در مرحله ای رای بیارن...
  20. ZEUS83

    این دفعه نوبت منه که برم

    به شرطیکه بری و پشت سرتم نگاه نکنی اره بهت ای دیمو میدم:biggrin::biggrin:
بالا