نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    برات یک چیزی پ.خ میکنم جوابشو بده
  2. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    بهههههههههله من خودم کاندید پایه ترین کل کل کننده 3030 هستم
  3. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    اکی . به هر حال خاطرات و تخیلات ما باعث رنجیدن ما ا ز هم نمیشه . میدونی که برام عزیزی
  4. ZEUS83

    این دفعه نوبت منه که برم

    انا بهت ای دیمو میدم بیا اونور بگو ببینم این کارا چیه ؟؟ میرم و خداحافظ برای چی ؟؟؟ تازه داریم ترین ها رو اتخاب می کنیم . کجا دختر خوب ؟؟؟؟ تازه بهت عادت کردیم
  5. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    سپهراد عزیز من خودم اگه یکی از این به اصطلاح تخیلاتمو برات بگم دلت به حال یکی از همجنسات مبسوزه
  6. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    سپهراد عزیز خودت برو یک تاپیک کل کل مردونه بزن تا ما خانما بیائیم توش باهات کل کل کنیم . این تاپیک مال خاطرات ما خانماست
  7. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    اقای سپهراد من از شما انتظار بیشتر از اینا رو داشتم
  8. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    مگه قرار نبود تاپیک شیر زنان باشه پس پسرا توش چی کار دارن ؟؟؟؟؟؟ اقایون بده وقتی چند تا خانم دور هم هستن شما همینطوری سرزده بیائید تو . شما اگه خیلی ناراحتید برید یک تاپیک بزنید در همین مورد و کل کل کنید .
  9. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    من از شما معذرت میخوام . شما به بزرگی خودتون ببخشید. در ضمن سه تا ناظر از خانما و 3 تا هم از اقایون کافیه. سعی شده از هر گروه و تفکری در میان ناظران باشه. احتمال تقلب وتبانی و ............... خودبخود منتفیه چون مثلا من و سحر عمرا بتونیم با اقای نخودیان و خانم اوای علم تبانی کنیم . یا...
  10. ZEUS83

    سلام چشششششششششششششششم

    سلام چشششششششششششششششم
  11. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    بهنام جان من از شما خواهش میکنم کوتاه بیا عزیزم. توی همون تاپیک گفتم شما شرایط سنی طرف مقابل رو هم در نظر بگیرید . من از همه معذرت میخوام کوچیک همه تونم هستم خوبه . حالا دختر و پسر خواهشا کل کل نکنید . بچه بازی و لوس بازیم نداریم ها . هر کی دوست داشت و حرف منطقی داشت بفرما بزنه . هر کی هم...
  12. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    سحر جان باشه . 3 تا خانم 3 تا اقا . اوای علم هم خانم صبور و مهربونی هستن و میتونن به ما کمک کنن . از بین اقایون هم بهنام میگه درس و کار داره باید با حامد صحبت کنیم و یا هر فرد مناسب دیگری. فقط خیلی زود خودت باهاشون صحبت کن تا کمیته کارشو شروع کنه. اینطوری اعضای کمیته می تونن بر...
  13. ZEUS83

    تبادل نظر های شیر زنان باشگاه

    یعنی تمام فجایعی رو که سرشون در اوردیم بگیم ؟؟؟؟:biggrin::biggrin::biggrin:
  14. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    امیر از بین خانما من و سحر هستیم و از بین اقایون به اتیلا و مصطفی بگو . بدون کمیته صیانت از ارا کار به بحث های جدی تر میکشه. در ضمن قانون بذار بد اخلاقی و کل کل و حرف و حدیث نداشته باشیم. یعنی چی تو باشی من نیستم ؟؟؟ همه شرکت می کنیم . ناسلامتی همه مدعی هستیم تحصیلکرده ایم اونوقت تو...
  15. ZEUS83

    یکی دیگر از فعالان تالارهای علمی هم رفت

    اگر میخواستی ادم منصفی باشی کامل نقل قول میگرفتی . نه اینکه ناقص نقل قول بگیری و بر اساس احساسات درونیت و تنفری که از من داری نظر بدی . وقتی گفتم شرمنده مهندس نیستم ولی در رابطه با رشته ام کوتاهی نمیکنم منظورمو رسوندم. نکنه شما توقع دارید بیام در مورد رشته شما حرف بزنم. در ضمن شما که...
  16. ZEUS83

    حاضر جوابی های باحال

    سپاس . بذار یارانه تشکرامون رو واریز کنن از خجالتت در بیایم شخصیت چرچیل و حاضر جوابیهاش همیشه برام جالب بوده
  17. ZEUS83

    سلام روز بخیر

    سلام روز بخیر
  18. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    گمونم سپاه شیر زنان از الان شمشیرهاشونو از رو بستند . ای جونم بریم منم پایه هر کل کل و شمشیر کشی
  19. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    ترین ها رو می خواهید مختلط برگذار کنید یا خانم ها جدا اقایون جدا ؟؟؟:biggrin::biggrin::biggrin: الان این کمیته صیانت از اراء که شما انتخاب کردید که دوبدو با هم کل کل دارن :biggrin::biggrin::biggrin: 4 نفر باید مواظب ما باشن کل کل نکنیم :D:D
  20. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    از خود تو هم باید تشکر کرد. دست گلت درد نکنه عزیزم . سنت خوبی رو پایه گذاری کردی
بالا