اي نامه كه مي روي به سويشان .......... از جانب من ببوس رويشان(البته فقط پسرهارو)
سلام
بچه ها من يكم زود اومد زير كرسي تا كسي نيومده اين نامه را مي گذارم و مي روم چون فردا خيلي كار دارم ضمنا خيلي خيلي خسته هستم
وقتي زير كرسي هستين يه يادي هم از ما بكنيد
يادتون باشه براي مردم مظلوم فلسظين خيلي...