نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام باران جون چرا ؟ اتفاقا منم حالم گرفتست:(
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بجا اينكه قصاص كنيم يكي يه داستان بگه حال هوامون عوض شه البته اگه كسي نبود ما داريم
  3. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    [ چقدر زود تازه من اومدم ميخام قصه بشنوم
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون خوبم تو چطوري
  5. C

    >><< عرض تسلیت>><<

    از سميم قلب تسليت مي گم و اميدوارم غم آخرتون باشه
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام ارامش نگار تنهايي سكرت شواليه كسي رو از قلم نداختم كه
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اي نامه كه مي روي به سويشان .......... از جانب من ببوس رويشان(البته فقط پسرهارو) سلام بچه ها من يكم زود اومد زير كرسي تا كسي نيومده اين نامه را مي گذارم و مي روم چون فردا خيلي كار دارم ضمنا خيلي خيلي خسته هستم وقتي زير كرسي هستين يه يادي هم از ما بكنيد يادتون باشه براي مردم مظلوم فلسظين خيلي...
  8. C

    عكسهاي جالب و خنده دار فوتبالي !!!

    ممنون عالی بود ... کلی خندیدیم !
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بچه ها اگه با من كاري نداريد كم كم برم بخوابم شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببينيد راستي براي مردم بي دفاع فلسطين هم دعا كنيد ياحق
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني حالا كه همه دارن ميرن داستان فردا مي گم
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    باران جون نداشتيما تيكيه منو گفتي;)
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    نگار وايسا من يه داستان بگم بعدا برو
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    جــــــــــــــــــــــــــــــــــدي مي گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي پس از اين به بعد مامانمو بفرستم روضه شايد بخت ما هم باز شد
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    کال آف دیوتی رو خوب اومدي
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    مگه ساعت چند شام خوردي جدي جدي تنهايي دوباره افتاد تو سياه چاله
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش ممنون يادوري خوبي بود [/CENTER]
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    تنهايي پس چي شد اين چايي اگه كمك مي خواي بيام نكنه دوباره افتادي تو چاله فضايي
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني بازم ازين ورا بيا
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    منون داستان جالبي بود ولي 1-عجب گرگ سگ جوني بود 2-عجب گرگ .......(ناداني ) بود 3-روباه مه آچار فرانسه بود همه كاري بلد
  20. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    با شما نبودم با باران بودم :biggrin: هرچي ميشه خودشو ميندازه وسط:mad:
بالا