روز جهاني كودك و روز دختر رو به هگوري پگور بابا تبريك ميگم...ايشالا زير سايه پدر و مادر ساليان سال با سرافرازي و عزت و سلامتي و سربلندي زندگي كنه... [IMG] [IMG]
ببوسيدش.. [IMG]
[IMG]
2 روز پيش ...
دوست عزيزم..اين نوشته بالاي پست شماست...طبق همين زمان هم هست...چون دوستاني كه تازه وارد تاپيك ميشوند طبق همين ساعت باشگاه ممكنه پاسخگو باشند
به هرحال من كه تشكر كردم...خسته نباشيد.
بي نهايت سپاسگزارم عزيز
واقعا شرمنده ام ميكنيد...اميدوارم لايق اينهمه ستايش و تمجيد باشم..
آرزو ميكنم كه لحظاتي شاد و شيرين و دلپذير داشته باشيد.
عصر پاييزيتون به خير و خوشي
[IMG]