You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
شیرینی آواتارت دیگه!
دوباره عوضش کردی؟
-
هوم؟ باشه، سعی میکنم
روزت خوش
-
-
اینو ببین
http://jok20.blogsky.com/1390/01/17/post-985/
-
آخه تنبلم!!
خو من چون تنبلم اینا واسم خیلی بود
-
خودم راضی نیستم آخه.
اوووووو چقدر زیاد
-
ممنون
خیلیم بیشتر نبودا، یه ذره بیشتر بود فقط
شما چه خبر؟
-
منم خوبم ممنون
سلامتی، خبری نیست. فقط امروز بشتر درس خوندم
-
-
باوشه عسیسم
شبت خوش
خوب بخوابی
-
خوفم میسی، چه خبرا؟
من هیچی، هیچ کاری نمیکنم
-
-
-
-
-
هان؟ نه، بهشت نبود
ما عادت داریم به این خوشگذرونیا :دی
-
نمیگم، اصرار نکن دیگه
زرد آلو و توت و گیلاسم نخوردیم
-
نه دیگه نمیگم رفتیم باغ :دی
-
نمیذاری که، الان تو باید میگفتی پیاده روی هم خیلی خوبه
تا من بعدشو بگم، نگفتی منم نمیگم دیگه: دی
اوهوم، خوبه خیلی