You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بستگی به تو داره!
اگه هنوزم میخوای کشلم کنی، خودم کشلم زحمت نکش.
اگه نمیخوای کشلم کنی، نه نیستم :دی
-
سلام، خوبم ممنون
رنگی نیستم!
-
-
-
یعنی بیام به پروفت سر بزنم؟
خو باشه از این به بعد میام. کشلم نکن
-
-
-
-
خو خودت گفتی
میخواستی نگی، باید بخری همشو
شال یادت نره
-
واقعا؟ خب چیزه، واسم بستنی هم میخری؟
چیپس، شلوار، مانتو، کفش، کیف
-
-
میسییییی عسیسم
آررررررره دوس دارم
-
کلا گفتم دخملم!!
باوشه عسیسم، روزت خوش
بووووس
-
-
بچه که بودیم بستنیمان را گاز میزدند قیامت به پا میکردیم!
چه بیهوده بزرگ شدیم..... روحمان را گاز میزنند میخندیم!
-
خب اگه پول داشتم خودم میخریدم
-
هان!!
من شیرینی میخوااااااااااام
-
پررو! تبریک میخواد، شیرینی نمیده
-
خب میدونستم نیستی!
گفته بودی چند روز نمیای
-
آواتار آواتاره دیگه، یه چیزیه که وقتی عوضش کردن شیرینی میدن