نتایح جستجو

  1. kachal63

    تولد سکرت جونه.تشریف بیارین

    کی تولد سکرت بوده؟ چرا من نمیدونستم؟ آخه الان وقت به دنیا اومدنه بچه؟ تولدت مبارک عزیزم، الهی همیشه شاد و خوشبخت باشی
  2. kachal63

    ااااااا چه زود جواب دادی!! گفتم الان سرت شلوغه وقت نمیکنی جواب بدیا چند روز نبودید هیچ کدومتون...

    ااااااا چه زود جواب دادی!! گفتم الان سرت شلوغه وقت نمیکنی جواب بدیا چند روز نبودید هیچ کدومتون تازه داشتم تصمیم میگرفتم منم نیام که اومدید! :دی
  3. kachal63

    سلام زوینا جان تولدت مبارک

    سلام زوینا جان تولدت مبارک
  4. kachal63

    نشین در انتظارش برو بگرد پیداش کن

    نشین در انتظارش برو بگرد پیداش کن
  5. kachal63

    نمیدونم!! منم میخوام، پیدا کردی خبرم کن

    نمیدونم!! منم میخوام، پیدا کردی خبرم کن
  6. kachal63

    دفعه سومه دارم جواب میدما ناجی؟!!!

    دفعه سومه دارم جواب میدما ناجی؟!!!
  7. kachal63

    سیلام آیدین، خوبم میسی. تو خوبی؟ سلامتی، درس، امتحان، یه عالمه کار ، همین . شما چه خبرا؟ ما...

    سیلام آیدین، خوبم میسی. تو خوبی؟ سلامتی، درس، امتحان، یه عالمه کار ، همین . شما چه خبرا؟ ما خودمون دوست نداریم مدیر بشیم، اینجوری راحتیم :دی
  8. kachal63

    آره خوفم، چطور؟ :دی

    آره خوفم، چطور؟ :دی
  9. kachal63

    هاااا کم خبری نبود خوفی؟ سیلام

    هاااا کم خبری نبود خوفی؟ سیلام
  10. kachal63

    سلامتی ( خودش خیلیه :دی ) شما چه خبرا؟

    سلامتی ( خودش خیلیه :دی ) شما چه خبرا؟
  11. kachal63

    چرا هیچی؟

    چرا هیچی؟
  12. kachal63

    چیه؟ [IMG]

    چیه؟ [IMG]
  13. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  14. kachal63

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  15. kachal63

    سلام جوجو خوبی؟

    سلام جوجو خوبی؟
  16. kachal63

    سرم درد میکنه اخه، میرم سعی کنم بخوابم

    سرم درد میکنه اخه، میرم سعی کنم بخوابم
  17. kachal63

    منم شوخی کردم، من همه جا بی دعوت میرم :دی الان واقعا دارم میرم، شبتون خوش رزا :cry::cry:

    منم شوخی کردم، من همه جا بی دعوت میرم :دی الان واقعا دارم میرم، شبتون خوش رزا :cry::cry:
  18. kachal63

    نگفتی که نترس آقا صدیق، من نمیمونم :دی دعوت ندارم

    نگفتی که نترس آقا صدیق، من نمیمونم :دی دعوت ندارم
  19. kachal63

    سلام آقا صدیق اوا، رزا چرا منو نگفتید بیام مهمونی؟ گریه کنم؟

    سلام آقا صدیق اوا، رزا چرا منو نگفتید بیام مهمونی؟ گریه کنم؟
  20. kachal63

    باوشه نه هنوز، تنبلی کردم نخوندم یه دوسال دیگه مونده

    باوشه نه هنوز، تنبلی کردم نخوندم یه دوسال دیگه مونده
بالا