نتایح جستجو

  1. kachal63

    ااااا چرا؟ سلامتی، خبری نیست

    ااااا چرا؟ سلامتی، خبری نیست
  2. kachal63

    آهان! از اون نظر خب از دوست و آشنا و ...... پرسیدم بعضی وقتا ولی کسی جوابی نداده تو یه تاپیک...

    آهان! از اون نظر خب از دوست و آشنا و ...... پرسیدم بعضی وقتا ولی کسی جوابی نداده تو یه تاپیک همینجا یه نفر یه چیزایی میگفت، نمیدونم راسته یا نه!
  3. kachal63

    سلام جوجو خوبی؟

    سلام جوجو خوبی؟
  4. kachal63

    نه، نپرسیدم! از کی بپرسم اخه؟

    نه، نپرسیدم! از کی بپرسم اخه؟
  5. kachal63

    هان؟! نمیدونم، خبر ندارم من

    هان؟! نمیدونم، خبر ندارم من
  6. kachal63

    نه گذاشتم همدردی کنی با هام خیلی وقته ندیدمش، آخرین بار که دیدم خشک بود [IMG]

    نه گذاشتم همدردی کنی با هام خیلی وقته ندیدمش، آخرین بار که دیدم خشک بود [IMG]
  7. kachal63

    آخیش چند وقت بود عجبا عجبا نگفته بودیا یه عجبا گفته بودی ولی اینجوری سه تا نه :دی

    آخیش چند وقت بود عجبا عجبا نگفته بودیا یه عجبا گفته بودی ولی اینجوری سه تا نه :دی
  8. kachal63

    اوهوم، رامکم مثل میهنه، هم خوشمزه است، هم پیدا نمیشه :دی خو اینم دلم خواست گفتم بذارم تو هم دلت...

    اوهوم، رامکم مثل میهنه، هم خوشمزه است، هم پیدا نمیشه :دی خو اینم دلم خواست گفتم بذارم تو هم دلت بخواد، بری بخری بیاری بخوریم
  9. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  10. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  11. kachal63

    از دست خودمم کاری ساخته نیست، بستنی فقط میهن و رامک دوست دارم اینام نیست هیچ کدوم خو باوشه،...

    از دست خودمم کاری ساخته نیست، بستنی فقط میهن و رامک دوست دارم اینام نیست هیچ کدوم خو باوشه، همون که خودش گفت میگم
  12. kachal63

    نه مجازی کافی نیست، واقعیشم باید باشه! دستش درد نکنه ، نمیشه فقط بنوشیم؟ حرف زشت نزنیم؟ :دی

    نه مجازی کافی نیست، واقعیشم باید باشه! دستش درد نکنه ، نمیشه فقط بنوشیم؟ حرف زشت نزنیم؟ :دی
  13. kachal63

    خو اگه نخوردی چجوری زیاد نمونده؟ ریخته؟ میسییییییی، چرا بستنی میذاری آخه؟ من الان بستنی میخواااام

    خو اگه نخوردی چجوری زیاد نمونده؟ ریخته؟ میسییییییی، چرا بستنی میذاری آخه؟ من الان بستنی میخواااام
  14. kachal63

    شکر منم خوبم ممنون ااااااا چرا خوردیش، یکی دیگه واسه من بیار اینم میخورما

    شکر منم خوبم ممنون ااااااا چرا خوردیش، یکی دیگه واسه من بیار اینم میخورما
  15. kachal63

    سلام زوینا خوبی؟ این آخریه رو من میخورم، دست نزنی بهشا

    سلام زوینا خوبی؟ این آخریه رو من میخورم، دست نزنی بهشا
  16. kachal63

    چون اصرار میکنی میام آدرس بده :دی

    چون اصرار میکنی میام آدرس بده :دی
  17. kachal63

    باوشه، تولدت کیه؟ کیک میدی دیگه؟ کادو چی بیارم؟

    باوشه، تولدت کیه؟ کیک میدی دیگه؟ کادو چی بیارم؟
  18. kachal63

    کی امروز و فردا کردم؟ میام دیگه!

    کی امروز و فردا کردم؟ میام دیگه!
  19. kachal63

    هان؟ باشه میام، امتحانام تموم بشه بعدش میام :دی

    هان؟ باشه میام، امتحانام تموم بشه بعدش میام :دی
  20. kachal63

    غذا و رختحخواب و خونه و شهر

    غذا و رختحخواب و خونه و شهر
بالا