You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خداروشکر
سلامتی، کاری نمیکنم، فقط میخورم و میخوابم
فردا میخوام درسم بخونم :دی
-
من چجوری جواب بدم آوا؟!
سیلااااااااام، خوفی؟
-
چه عجب!! یه بار چسبید :دی
-
بیا اینم بوس
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
-
بیا [IMG]
نه بابا درس نمیخونم اصلا، نمیدونم چرا اینجوری شدم
-
بد نیستم، رد میشدم گفتم بیام حالتو بپرسم!!
اره خوب شدم، حالا سرم درد میکنه، از صبح! :دی
-
-
-
-
-
-
دل را چو به عشق تو سپردم چه کنم ؟
دل دادم و اندوه تو بردم چه کنم ؟
من زنده به عشق تو ام ای دوست ولیک
از آرزوی روی تو مردم چه کنم ؟
-
-
امتحانای من از فردا شروع میشه
تا 5 تیر
-
-
باوشه!
آره اینم میشه ها، تو چرا اینقدر کم میای منو مریض کردی؟ هان؟
-
بهترم، راه برم درد میگیره!
-
-
-
خو بلد نیستم!
نمیدونم، احتمالا بخاطر برنجاییه که دیروز خوردم