نتایح جستجو

  1. aria_survey87

    کلبه عاشقی

    عشق همیشه در پشت پرده نهان بوده است ولی جهانی را که اکنون همه به خوبی آن را می بینم شکل داده است...
  2. aria_survey87

    کلبه عاشقی

    وقتی از کسی نفرت داریم می خواهیم درذهنمان در برابر او خاکریزهای دفاعی مختلف بسازیم وقتی که به کسی عشق داریم قصدمان این است که هرنوع خاکریز که هیچ بلکه کوچکترین امری که فاصله ایجاد می کند را از میان ببریم......
  3. aria_survey87

    کلبه عاشقی

    وقتی بعد از جستجوی زیاد نمی توانید یک طناب محکم برای دار زدن خودتان پیدا کنید هرگز مایوس نشوید بلکه در اولین فرصت که پیدا کردید مسیر یک عشق داغ و رمانتیک را درپیش بگیرید... عاشق بشوید!!!
  4. aria_survey87

    کلبه عاشقی

    اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایم اگرگفتم به شبنم اشک اگر با اشک خو کردم توگل بودی و من شبنم تو را من جستجو کردم اگر مرغی پرید و من برایش شعر گفتم نبوده جز تو درخیالم بدان من تو را گفتم جمالت شده ایینه ی رویم،محرابم استانه کویت من همان اسیر تار مویت سودای عشقت شده پرورده روحم شودآیا روزی که...
  5. aria_survey87

    کلبه عاشقی

    من ميتوانم دست ديگري را نگه دارم ديگري با نگه داشتن دست من مرا زنده نگه مي دارد
  6. aria_survey87

    اگر نفر قبلیت دلت رو بشکنه چکارش میکنی؟؟؟

    )می رم به gfیاbfش می گم كه تا 14 سالگی جاشو خیس می كرده
  7. aria_survey87

    ممنون خیلی زیبا بود

    ممنون خیلی زیبا بود
  8. aria_survey87

    ممنونم ازت مهرسانای عزیز خیلی گل زیبایی بود

    ممنونم ازت مهرسانای عزیز خیلی گل زیبایی بود
  9. aria_survey87

    [IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG]
  10. aria_survey87

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  11. aria_survey87

    سلام ممنونم همچنین به شما عکست هم خیلی زیباست

    سلام ممنونم همچنین به شما عکست هم خیلی زیباست
  12. aria_survey87

    دقیقا درست فهمیدی بابا این خانوم دکتر رو انگار همه تو باشگاه میشناسن ها اون یکی هم عسل هستش درست...

    دقیقا درست فهمیدی بابا این خانوم دکتر رو انگار همه تو باشگاه میشناسن ها اون یکی هم عسل هستش درست گفتی خخخخخخخخخخ حالا منو چی بازم میخوای باهام بجنگی؟ من تنها نیستم دو نفر پشتم هستن ها:D
  13. aria_survey87

    سلام شهاب جان داداش گلم خواهش میشود هنوزم دیر نشده تو استان ما عید رو سه روز میگیرن بچه های سنی

    سلام شهاب جان داداش گلم خواهش میشود هنوزم دیر نشده تو استان ما عید رو سه روز میگیرن بچه های سنی
  14. aria_survey87

    سلامتیت رو میرسونم خوب بخوابی یا علی

    سلامتیت رو میرسونم خوب بخوابی یا علی
  15. aria_survey87

    من برم بخوابم دیگه با اجازه سارا خانوم گل شب خوبی داشته باشی:gol:

    من برم بخوابم دیگه با اجازه سارا خانوم گل شب خوبی داشته باشی:gol:
  16. aria_survey87

    عجب کلاغ خبر چینی بوده ها:biggrin:

    عجب کلاغ خبر چینی بوده ها:biggrin:
  17. aria_survey87

    سلام عاقبتت بخیر باشه از کجا بین اون همه دوستت فهمیدی من انلاین شدم:D

    سلام عاقبتت بخیر باشه از کجا بین اون همه دوستت فهمیدی من انلاین شدم:D
  18. aria_survey87

    ممنونم خیلی گل زیبایی بودش

    ممنونم خیلی گل زیبایی بودش
  19. aria_survey87

    سلام طیبه جان خوبی؟ دیگه بیا صلح کنیم با هم جنگمون رو دیشب کردیم دیگه اره ابجی هام اینجا هستن تو...

    سلام طیبه جان خوبی؟ دیگه بیا صلح کنیم با هم جنگمون رو دیشب کردیم دیگه اره ابجی هام اینجا هستن تو لیستت هم هستن بگرد ببینم میتونی پیدا کنی یکیشون تازه دندون پزشکی قبول شده اینم یه نشونه
  20. aria_survey87

    خواهش میشود دوست عزیزم

    خواهش میشود دوست عزیزم
بالا