:biggrin:تا بحال نیومدی واقعا:D
ولی خوبه که هم استانی هم تو باشگاه دارم من
يا مقلب قلب ما در دست توست
يا محول حال ما سرمست توست
كن تو تدبيري كه در ليل ونهار
حال قلب ما شود همچون بهار
دلم برای کسی تنگ است که افتاب صداقت را به میهمانی گل های باغ می اورد.و گیسوان بلندش را به ابها می دادو دستهای سپیدش را به باد می بخشید دلم برای کسی تنگ است که همچون کودک معصومی دلش برای دلم سوخت و مهربانی نثار من می کرد