اگه پست منو کامل میخوندید منم گفتم که پرسپولیس اصلا خوب بازی نکرد ..قبل از گل درسته الاتحاد سرتر بود ولی پرسپولیس بازیو آروم کرد و اونا از اون تب و تاب اولشون افتادن تا وقتیکه پنالتی اتفاق افتاد ....بهرحال پنالتیو اگه نمیگرفت شاید خیلی چیزا عوض میشد تو اون لحضات بازی آروم شده بود و شاید الاتحاد...