حرف من این بود که شما گفتی حقیرانه باخت باخت حقیرانه یعنی اینکه با اختلاف 5-6 گل ببازه ...ما اون موقع تو وضعیت بدی بودیم و درسته بد بازی کردیم و قبول دارم اما اینو قبول ندارم که حقیرانه باختیم ما در نهایت 1گل خوردیم...درسته الهلال خوب بازی کرد اما همیشه تیمی که خوب بازی میکنه برنده نمیشه اگه اون...