قطبی تو اون فصل که پرسپولیس بود بی شک بادانش ترین و بااخلاق ترین مربی لیگ بود همونطور که تیمی که ساخته بود بهترین تیم لیگ شد ...پرسپولیس با وجود کسر 6 امتیاز بازم قهرمان شد .....اما اشتباه کرد تو ایران موند چون تو ایران هر کی موفق باشه و سعی کنه موفق بشه همه برعلیه ش توطئه میکنن ...تیم قطبی الان...