میگن آدم یک جا بشینه و عبادت کنه اون عبادت نیست. آدم باید تو جامعه باشه، در معرض هزاران گناه قرار بگیره و گناه نکنه. تو همین جامعه بتونه به یاد خدا نماز رو به پای دارد.
میگن اگه زشتی نباشه دیگه زیبایی معنا نداره. زشتیه که به زیبایی معنا میده.
منم مثل شما این سؤالو دارم. چه خوب که مطرح کردین. منم...