خانم اوای علم هم قبول کردن در کمیته حضور داشته باشن. اعضا کمیته تکمیل شد .:gol:
از فردا انتخابات ترین ها برگذار میشه . کاندیداها از فردا صبح زنبیل یادشون نره:biggrin:;)
برای همه برنده ها ارزوی موفقیت و شادی میکنم:gol:
برای بازنده ها ( خودم ) هم ارزوی شادی و تندرستی میکنم .:heart: