You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
حالا اگه قول میدی شاخم نزنی من بیام:biggrin:
-
-
نه باووووو شاخای منو کوتاه کردن.ولی تو شاخات خیلی گنده س:D
-
والا اعصاب که نداری یهو دیدی منو شاخ زدی:biggrin:
-
دخترک لر باهات شوخی کردم ناراحت نشو:(
-
آسه میام آسه م برمیگردم تا تو منو شاخ نزنی بهله:biggrin:
-
عاقا من اصن پشیمون شدم.خشن:razz::D
-
ای ترسو میخوای فرار کنی:biggrin:
-
نمیتونم برم تو سایت آبجی کوچولو:(
هر وقت کار داشته باشی من تو لیست دوستاتتم.در غیر اینصورت نیستم باوشه:razz:
-
خواهیم دید.هفته دیگه مشخص میشه:D
-
خداوند موهایت را رحمت کند عزیزم:biggrin:
-
-
میدادم به دخترک هندونه فروش:D
-
داداش شهاب بابت عکس زیبات ممنون:)
-
اجازه مام دست شماست صفورا جان
مواظب خودت باش.خداحافظ:)
-
نوچ دادم یه نفر دیگه مخشمو بنویسه خخخخخ:D
جهاد کشاورزی بهت کمک کرد یا نه؟
-
سلام صفورا خانوم.نه خودشو ناراحت نمیکنم:D
پروژه به کجا رسید:smile:
-
اوهوم.حالا چرا ناراحت شدی سلجوخی:D
-
آرنولد جلوی من زانو میزنه بهله:D
-