نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    من تازه الان از خواب بیدار شدم:D میخواستم برم واسه خودم چایی بزارم دیدم که آب تموم شده:crying:

    من تازه الان از خواب بیدار شدم:D میخواستم برم واسه خودم چایی بزارم دیدم که آب تموم شده:crying:
  2. یکی از بچه ها

    آره من خوبم.فقط حوصله م سر رفته سلجوخ:(

    آره من خوبم.فقط حوصله م سر رفته سلجوخ:(
  3. یکی از بچه ها

    سلام مثل اینکه دوباره دیر رسیدم. خداحافظ:)

    سلام مثل اینکه دوباره دیر رسیدم. خداحافظ:)
  4. یکی از بچه ها

    سلوم اتی خوبی:D

    سلوم اتی خوبی:D
  5. یکی از بچه ها

    آره رفتی ولی تا یه ربع بعدش چراغت روشن بود ولی فعالیتی نداشتی:D

    آره رفتی ولی تا یه ربع بعدش چراغت روشن بود ولی فعالیتی نداشتی:D
  6. یکی از بچه ها

    مرسی عموییو:)

    مرسی عموییو:)
  7. یکی از بچه ها

    آره عمو از این خوردنیا واسم نفرست من جنبشو ندارم:D

    آره عمو از این خوردنیا واسم نفرست من جنبشو ندارم:D
  8. یکی از بچه ها

    عمو من کی گفتم گرسنمه.فقط گفتم از اونام دلم خواست:(

    عمو من کی گفتم گرسنمه.فقط گفتم از اونام دلم خواست:(
  9. یکی از بچه ها

    تو هنو نرفتی جل الخالق:surprised:

    تو هنو نرفتی جل الخالق:surprised:
  10. یکی از بچه ها

    عمو حالا که دهن منو آب انداختی میگی ببخشید:(

    عمو حالا که دهن منو آب انداختی میگی ببخشید:(
  11. یکی از بچه ها

    سلام عمو.نصفه شبی اومدی دل منو آب کنی:(

    سلام عمو.نصفه شبی اومدی دل منو آب کنی:(
  12. یکی از بچه ها

    مرسی منم خوبم:razz:

    مرسی منم خوبم:razz:
  13. یکی از بچه ها

    سلام خانوم مهندس.خوبین شوما؟:)

    سلام خانوم مهندس.خوبین شوما؟:)
  14. یکی از بچه ها

    باز این زارت گذاشت رفت اتی خداحافظ:gol:

    باز این زارت گذاشت رفت اتی خداحافظ:gol:
  15. یکی از بچه ها

    میکشمت بخدا.حالا جواب منو نمیدی ای نا خواهر:razz:

    میکشمت بخدا.حالا جواب منو نمیدی ای نا خواهر:razz:
  16. یکی از بچه ها

    آخه یه بار دیگم همچین اتفاقی افتاد.زاهدان شد تکزاس تا یه هفته درگیری مسلحانه بود تو شهر:(

    آخه یه بار دیگم همچین اتفاقی افتاد.زاهدان شد تکزاس تا یه هفته درگیری مسلحانه بود تو شهر:(
  17. یکی از بچه ها

    آخه زاهدان مثه بقیه شهرا نیست اگه زد و خورد بشه هر دو گروه مسلحن.کشته و زخمی زیاد میده:(

    آخه زاهدان مثه بقیه شهرا نیست اگه زد و خورد بشه هر دو گروه مسلحن.کشته و زخمی زیاد میده:(
  18. یکی از بچه ها

    امشب جلوی استانداری تحسن داشتن .فقط خدا کنه به زد و خورد نکشیده باشه:(

    امشب جلوی استانداری تحسن داشتن .فقط خدا کنه به زد و خورد نکشیده باشه:(
  19. یکی از بچه ها

    آره واقعا حق با توئه.زنگ زدم به خونوادم میگن همه تو خونه هاشونن :(

    آره واقعا حق با توئه.زنگ زدم به خونوادم میگن همه تو خونه هاشونن :(
  20. یکی از بچه ها

    اصلا معلوم نیست دارن چه غلطی میکنن

    اصلا معلوم نیست دارن چه غلطی میکنن
بالا