نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    اگه از دست نفر قبلی ناراحت بشی، چه جوری آدمش می کنی ؟

    بزرگواری دادا.......ممنون که درکم میکنی رفیق:smile:
  2. یکی از بچه ها

    آره این بهتره;)

    آره این بهتره;)
  3. یکی از بچه ها

    اگه از دست نفر قبلی ناراحت بشی، چه جوری آدمش می کنی ؟

    سالاری دادا.ببخش شهاب جان دیر ج میدم.سرعت نتم افتضاحه بخدا:(
  4. یکی از بچه ها

    اگه از دست نفر قبلی ناراحت بشی، چه جوری آدمش می کنی ؟

    ما خودمونو با زن جماعت طرف نمیکنیم
بالا