You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
به داداشم t3teknik و سلجوخ :gol::gol::gol:
-
ما زخمانو کجا قایم کنیم از بس که زخم داریم
-
خیلی نامردی سلجوخ.یه سلام نمیتونستی بدی بی معرفت:(
-
ممنون که درخواستمو قبول کردی
-
-
-
خبری ندارم دوست من.
چیزه مهمی نیست دختر
-
-
سلام هانی خانوم خوبین شما؟:)
-
سلام ممنون من خوبم شما خوبین؟
یخورده ناراحت بودم این عکسا رو گذاشتم.
چیزه زیاد مهمی نبود دوست من:gol:
-
سلام ت کو انزلی:razz:
حتما باید دوست خوبی باشی وگرنه میندازمت بیرون:D
شوخی کردم محدثه امیدوارم منم بتونم دوست لایقی واست باشم:gol:
-
-
-
-
-
-
-