همه کارا زیر سره خودشونه.حالا چه هدفی دارن خدا عالمه.ولی من فک میکنم با این کار میخوان از ورود خانومای بد حجاب به مراسم عزاداری جلوگیری کنن.البته این نظر منه
سالاری شهاب جان.میدونستی تو اولین دوستی بودی که اومدی تو لیستم.
آره ادم کرده بودی ولی من یه مدت خداحافظی کردم همو رو از تو لیستم حذف کردم.معذرت میخوام دادا:(