نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    ابتکاردر حمل لوله

    بیچاره هم وقت نداره وانت بگیره هم کرایه نداهر بده . هم این زوش از روشهای جدید چینی هاست .
  2. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    وقت ندارن شیلا اگه مرتب کنن واحدشونا میوفتن . هان :redface::w05:
  3. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    آجی خوابگاه دیگه باید بسوزیا و بسازی .
  4. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    :biggrin::biggrin: خوب طبیعیه وقت جمع کردنش را نداری اشکال نداره بعد حسابی وقت داری جمع کنی اتاق را .
  5. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    خواهش قابلی نداشت . لطف داری شما .
  6. mehrdad2012

    سلام. اومدم یه سری به بچه ها بزنم دلم واسه همشون تنگ شده بود .

    سلام. اومدم یه سری به بچه ها بزنم دلم واسه همشون تنگ شده بود .
  7. mehrdad2012

    یادمان باشد هرزباله ای که روی زمین میریزیم قامت یه نفر را خم مکنیم

    خوب هر چقدر هم بگید باز پیدا میشه آدمی که زباله بریزه .
  8. mehrdad2012

    عاقبت دانشجويي .....!!!

    خوب یه مدل جدیده دیگه اشکال نداره .:biggrin:
  9. mehrdad2012

    ميگن بعضيا كرم دارن همينه ها !!!!!

    بدبخت سکته کرد . :biggrin:
  10. mehrdad2012

    اگه مرورگرها دختر بودند...!!!!

    شهاب اخطار نگیری یهو .:biggrin:
  11. mehrdad2012

    خواهش قابلی نداشت .

    خواهش قابلی نداشت .
  12. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    فعلا . خدا حافظ همگی . شب خوبی داشته باشید . امیدوارم ازم ناراحت نشده باشید همش شوخی بود .
  13. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    همش شوخیه . کلا این تایپیک را زدم واسه خنده . همین . امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشید .
  14. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    نه ما که چیزی یادمون نمی یاد . خواهشا دیگه شوخی نکنید ممکنه دلخوری پیش بیاد من دوست ندارم دلخوری ایجاد بشه . آجی زهرا دلخور شد .
  15. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    نه آجی توهین نمی کنم . دارم شوخی می کنم . بهتره دیگه شوخی نکنیم . ممکنه دلخوری پیش بیاد . همش شوخی دلخور نشو .
  16. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    خوب بچه ها حوصلشون سر میره یکم باهم شوخی میکنن . اما شما حوصلتون که سر میره هی مخ هم را می خورید ماشا ا...... . :biggrin:
  17. mehrdad2012

    خوابگاه پسران در فصل امتحانات . چقدر منظم هستن ماشاا...... ( بدون شرح )

    خوب دیگه بچه ها به فکر همه هستن . تو خوابگاه دختر ها که جر صدا چیزی نمیاد . خداییش این همه حرفا از کجا میارید ؟؟؟؟؟؟؟:biggrin:
بالا