You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خدانکنه آجی گلم . برای اون شب حسابی برنامه داریم مگه نه داداش شهاب ؟؟؟
-
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/386947-%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C?p=5243212#post5243212
-
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/386947-%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C?p=5243212#post5243212
-
خانمی آجی . بزرگی . :gol::gol::gol:
شهاب شوخی میکنما به دل نگری داداشی
-
-
زود باش بگو ببینم . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :mad::mad:
-
شهاب جواب منا بده . پرسسسسسسسسسسسسیییییییییییدممممممممممم به آجیم چی گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان هان هان:mad::mad:
-
-
آجی چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی گفت بهت ؟؟؟؟؟؟؟؟
شهاب کجا در رفتی ؟؟؟؟؟؟؟
-
وای چیکار کردی آجیما شهاب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad::mad:
-
نخیر ببین چقدر عصبی شده . شهاب دستم بهت برسه می دونم چیکارت کنم
-
شهاب بیام بزنمت ؟؟؟؟؟؟؟؟ آجی منا چیکار داری ؟؟؟؟؟:mad:
-
پس چرا ناراحت شد گذاشت رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟
-
-
خوب آجیمه چی میگی هان هان هان ؟؟؟؟؟:mad:
-
شهاب چی میگی در گوشش . ؟؟؟؟
-
-
-
-