کریم انصاری فرد اومده خلعتبری هم به احتمال زیاد تا آخر هفته میاد ...یه هافبک فاعی خوب هم از برزیل آوردن..
قلعه نوعی به مدیران عثطغلول شکایت کرد و گفت رقیب ما خرج میکنه ولی عث طغ لول خرج نمیکنه من فکر میکردم منو به خاطر قابلیتام آوردن ولی فهمیدم چون پول نداشتن منو آوردن ...:biggrin:
نیومده شروع...