نمیدونم چرا همه خبر گذاری ها و روزنامه ها بطور خودجوش اخبار و مقاله های حاشیه ایی رو فقط برای پرسپولیس مینویسن ...
اینو دیگه همه میدونن دنیزلی بخاطر مشکلاتش نیومد اون میخواست برگرده و بهمین خاطر چند روز یه بار مرخصیشو تمدید میکرد ... ..
این بی انصافیه که بگی بعد از بازی الاتحاد دیگه تمایلی نداشت...