دوستان عزیز قاونو مسابقه اینه که هرکس یه عکس بزاره .... البته منم رعایت نکردم
اما فکر کنم اگر هر کس یه عکس بزاره بهتر باشه .............موافقید؟
هرکس موافقه از این به بعد این قاون رو رعایت کنه
ممنونم
پروانه .....الله اکبر.....
اینا چیههههههه....دوتا چیز مثبت مینوشتین .....تایپیک ما فوقش بره صفحه دوم که نمیره .......
تازه بره خودم مفید میارمش بالا
مریم همش زیر سر توهههه
دستم به هر کی نرسه به تو که میرسه .........میکشمت ....محمودم نمیتونه کاری کنه