منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
مشاعرۀ سنّتی
بدرود!;) درین دو هفته که چون گل درین گلستانی//گشادهرویتر از راز میپرستان باش
tracer
ارسال #38,892
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
درون خانهٔ خود، هر گدا شهنشاهی است//قدم برون منه از حد خویش، سلطان باش
tracer
ارسال #38,890
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
حل مشکل آغوش گرفتن نامحرم
تکذیب می کنیم به غایت شدید!!
tracer
ارسال #64
Feb 11, 2012
تالار:
تالار عکس
مشاعرۀ سنّتی
:razz: دیدنم نادیدنی، مدنگاهم آه بود//در شبستان جهان تا چشم بگشودم چو شمع
tracer
ارسال #38,888
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
حل مشکل آغوش گرفتن نامحرم
ما و ویرایش؟ مردم چه حرفهایی در می آورند! آخر اگر ویرایش شده بود که تاریخ و ساعت ویرایش را هم می نوشت!!!
tracer
ارسال #60
Feb 11, 2012
تالار:
تالار عکس
مشاعرۀ سنّتی
:cool: در کشاکش از زبان آتشین بودم چو شمع//تا نپیوستم به خاموشی نیاسودم چو شمع
tracer
ارسال #38,886
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
حل مشکل آغوش گرفتن نامحرم
اصلا تقصیر من بود که راه حل به این خوبی را فاش کردم!
tracer
ارسال #57
Feb 11, 2012
تالار:
تالار عکس
مشاعرۀ سنّتی
:cry: دل را به زلف پرچین، تسخیر میتوان کرد//این شیر را به مویی، زنجیر میتوان کرد
tracer
ارسال #38,884
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
:surprised: دل ز هر نقش گشته ساده مرا//دو جهان از نظر فتاده مرا
tracer
ارسال #38,882
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
ما را ز شب وصل چه حاصل،که تو از ناز//تا باز کنی بند قبا، صبح دمیدهست
tracer
ارسال #38,880
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
حل مشکل آغوش گرفتن نامحرم
خود را به مریضی زنید!!(در حد مرگ!) نجات جان انسان افضل تر است! ما هم که قصدمان نجات جان انسان است! پس ماییم و درمان و دوا و........
tracer
ارسال #52
Feb 11, 2012
تالار:
تالار عکس
مشاعرۀ سنّتی
دور کردن منزل نزدیک را از عقل نیست//چون سکندر درتلاش آب حیوان نیستم
tracer
ارسال #38,878
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
حل مشکل آغوش گرفتن نامحرم
ما را راه حل بهتری هست!
tracer
ارسال #49
Feb 11, 2012
تالار:
تالار عکس
مشاعرۀ سنّتی
در خرابیهاست، چون چشم بتان، تعمیر من//مرحمت فرما، ز ویرانی عمارت کن مرا
tracer
ارسال #38,876
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
رتبه باورنکردنی تهران در تماشای سایتهای مستهجن!
به آمار چکار داریم آخه!!!! جمله از لحاظ نحوی مشکل دارد جانم! آری ! ما ادبیاتمان ضعیف است! خوشا شما که ادبیاتتان در حد تافل است!!!
tracer
ارسال #6
Feb 11, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
مشاعرۀ سنّتی
شهری عشقم، چو مجنون در بیابان نیستم//اخگر دلزندهام، محتاج دامان نیستم
tracer
ارسال #38,873
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
رتبه باورنکردنی تهران در تماشای سایتهای مستهجن!
عجب! احسنت به این نکته بینی و ریز بینی! والا ما که چنین چیزی در جمله ندیدیم!
tracer
ارسال #4
Feb 11, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
چقدر نفر قبلیتو میشناسی؟
عزیز جان! گفته اند چقدر میشناسی نگفتند که چی یادتان می آید!1
tracer
ارسال #16
Feb 11, 2012
تالار:
زنگ تفريح
مشاعرۀ سنّتی
میخورم بر یکدگر از جنبش مژگان او//من که چندین بار تنها بر صف محشر زدم
tracer
ارسال #38,871
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
ترک سر کردم، ز جیب آسمان سر بر زدم//بی گره چون رشته گشتم، غوطه در گوهر زدم
tracer
ارسال #38,869
Feb 11, 2012
تالار:
مشاعره
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
4
5
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
6 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا