سلام تبريك ميگم
من دانشجوي سابق دانشگاه اروميه هستم
دانشگاه صنعتي اروميه يه امتيازاتي داره مثل رئيسش يعني آقاي دكتر ميرزايي كه آدم فوق العاده باهوش و منطقي وكار رابنداز هستن و آدمايي را كه دورو برش جمع كرده مثل معاون آموزشيش آفاي دكتر شريف آدمايي مثل خودش هستن و جز بهترينهاي دانشگاه اروميه بودن...