ای ول مشاوره، مهاب قدس؟ شوخی کردم نمیخاد جواب بدی.
همزمان با چند نفر داری پیام میزنی، اینو گفتم که محبوبی.
خودمم خوشال شم که تونستم باهم آن پیام بزنیم، الان جلسه دفاعیه یکی از بچه هاست میرم برگشتنی اگه آن بودی خوشال میشم پیام بزنیم.
فعلا
کاری نکرده بود. ببین سر جلسه دفاعیه، دانشجو از پایان نامه اش دفاع میکنه، بعد استاد ممتحنا سوال و ایراد میگیرن ازشو اون باید دفاع کنه اگه نتونست استاد راهنماش باید دفاع کنه، حله؟
عزیز دلم چرا ناراحت میشی حالا ،تو پرسیدیکه چکار کرده بود مگه؟؟؟؟
نه بابا براش کفم زدن ولی نمره اش پایین میشه
ولی در حالت کلی دفاع اینجوریه، وقتی دفاع بچه ها رو میبینما با خودم میگم بیخیال دفاع
salam masud jan khubi? to kam peida shody ya ma kam saadat?
az babate akse dr mosadeg mamnunam
age raje be dr matlab gir avordi vasam send kon
inam emailame
HAKAN6485@YAHOO.COM
rasti chejuri mishe aks ferestad be dustan?