منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
سلام عزیزم. ماتا جونم خدانگهدار واسه 3 روز. بلیط گرفتم. فردا 11 شب میرم همدان پیش پسرخالم...
سلام عزیزم. ماتا جونم خدانگهدار واسه 3 روز. بلیط گرفتم. فردا 11 شب میرم همدان پیش پسرخالم. احتمالا به اینترنت دسترسی نداشته باشم. ولی امری بود تلفنی بفرمایئد. چهارشنبه هم بر میگردم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 3, 2011
طرح تدریس زبان چینی به جای زبان انگلیسی در مدارس
توهم زدینا! انگلیسی زبان بین المللیه! ما با انگلیس مشکل داریم چرا عقب نشینی کنیم از دنیا؟
Major Geologist
ارسال #11
Dec 3, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
آدما که پدر هر چی حیوونه در اوردن.
آدما که پدر هر چی حیوونه در اوردن.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 3, 2011
من باهات قهلم!
من باهات قهلم!
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
کالباس نداره زهر مار شد.
کالباس نداره زهر مار شد.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
تالار ادبیات دگ. اگه ادبیات نبود که به شما نمی گفتم. نام تاپیک: فرهنگ نامهای ایرانی.
تالار ادبیات دگ. اگه ادبیات نبود که به شما نمی گفتم. نام تاپیک: فرهنگ نامهای ایرانی.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
ارباب من برگشتم!
ارباب من برگشتم!
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
فرهنگ نامهای ایرانی!
فرهنگ نامهای ایرانی!
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
بله منم آواتار جدید رو تبریک عرض میکنم. ولی قبلی بهتر بود. مغرورانه بود.
بله منم آواتار جدید رو تبریک عرض میکنم. ولی قبلی بهتر بود. مغرورانه بود.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
سلام مجدد.
سلام مجدد.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
الآن باید برم. بعدا راجع به اقدامات + هیتلر بحث میکنیم. خواستی یه تاپیک راجع به هیتلر زدم...
الآن باید برم. بعدا راجع به اقدامات + هیتلر بحث میکنیم. خواستی یه تاپیک راجع به هیتلر زدم. نظریاتم توشه. برو بخون... بای...
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
آقا اوضاع بیریخت شد. من برم شام...
آقا اوضاع بیریخت شد. من برم شام...
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
پیامات هست که :confused:
پیامات هست که :confused:
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
هوف... از بس گناه کردی یاد مرگ می افتی. ولی من هیتلرو دوش دارم.
هوف... از بس گناه کردی یاد مرگ می افتی. ولی من هیتلرو دوش دارم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
کی ماتا جونم؟
کی ماتا جونم؟
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
الآن که دگ هیئتی نیست. همه اومدن بیرون! از فردا باید بریم سر چهار راه اینارو ببینیم. از صدای طبل...
الآن که دگ هیئتی نیست. همه اومدن بیرون! از فردا باید بریم سر چهار راه اینارو ببینیم. از صدای طبل خوشم میاد. دقل هم یه جاهاییش خوبه.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
ولی زمین شناسی آن چنان روحیه ی لطیفی هم نمی خواد. همش باید تو بیابون و... باشی.
ولی زمین شناسی آن چنان روحیه ی لطیفی هم نمی خواد. همش باید تو بیابون و... باشی.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
زمین شناسی. تاپیکام رو هم می تونی تو تالار زمین ببینی.
زمین شناسی. تاپیکام رو هم می تونی تو تالار زمین ببینی.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
من بی بی سی رو ندارم. فقط یه ال ام بی بستم. یاس کنسرت نداره؟
من بی بی سی رو ندارم. فقط یه ال ام بی بستم. یاس کنسرت نداره؟
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
خوب اگه قراره یه سره خشن خطابم کنی نمی گم!
خوب اگه قراره یه سره خشن خطابم کنی نمی گم!
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 2, 2011
قبلی
1
2
3
4
5
6
...
برو به صفحه ی
برو
9
بعدی
اول
قبلی
4 از 9
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا