نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام بهناز خوبي؟ اينم داستان تازه بازم دارم اگه خواستين بگيد تعريف كنم
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بچه ها جون من اگه تكراريه بگيد عوضش كنم آقاي جك رفته بود استخدام بشود ، صورتش را شش تيغه كرده بود و كروات تازه اش را به گردنش بسته بود ، لباس پلو خوري اش را پوشيده بود و حاضر شده بود تا به پرسش هاي مدير شركت جواب بدهد. اقاي مدير شركت بجاي اينكه مثل نكير و منكر ، آقاي جك را سين جين بكند ، يك...
  3. C

    اين يعني چه؟؟؟؟؟

    اين يعني چه؟؟؟؟؟
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    حلا چرا ناحت ميشي بمون من يه داستان دارم بگم
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    منم تبريك ميگم
  6. C

    واقعا از پستم ناراحت شدي منظوري نداشتم ببخشيد

    واقعا از پستم ناراحت شدي منظوري نداشتم ببخشيد
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    چرا دقيق خوندي شما خوبی دوست عزیز چرا انقد عصبی و تند شدی؟آرام جان شوخی کردا :cry: من ديگه دارم عادت مي كنم
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نسيم خانم خوبي ؟ چي بزني ؟ الان ساعت 3 است هااااااا
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    يخ كجا رفت ؟ راستي دو روز من نبودم محمد صادق و تنهايي رو پودر كردي رفت نا مرد مگه نگفتم وايسا تا من بيام سپر بلاي داداشام شم
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    چرا هيچ كس چيزي نميگه كجاييد؟
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ببين جنبه نداري بهت رو ميدم پرو ميشي الحق وانصاف كه درست ميگن اين زنا هيچ وقت آدم نمي شن ته ته ته ته ته ته تهش ميشن هووا سلام يخ جان خوبي ؟
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    هر جور راحتي ولي اگه محمد حسين بگي بهتره راستي امتحانم تموم شد ميخوام تا صبح تو سايت باشم يه داستان بگم حالو هوا عوض شه
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني خواهش مي كنم خارامش جان:biggrin: اين ميز مديريت باشه براي اهلش ما كه حب مقام نداريم
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام خانم مدير مدير شدي ديگه مارو تحويل نمي گيري ملوم هست تو كجايي (سر جلسه بودي:biggrin:) اسم من هم درست بنويس :mad:
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اي بابا جدي جدي هيچ كس اينجا نيست..........
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    امشب مثل اينگه هيچ كس نيست خودم بايد براي خودم داستان تعريف كنم:(
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بخواب صبح زود پاشو تعريفي هارو بخون اينجوري بيشتر جواب مبده من امتحان كردم حالا واقعا بتن داري اينجوري بي خيالي ؟
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نگار جان خوبي ؟ برو سعي خودتو بكن بخوابي هيچي بتر از اين نيست كه امتحاني رو بد بدي برو بخواب منم برات دعا مي كنم خوب امتحان بدي
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    چرا اينجا اينقدر سوت كور است پس بقيه كجا هستن نكنه هنوز از تونل رد نشودن
  20. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خدا رو هزار مرتبه شكر سلام باران جان سلامت باشي ايشالا شما هم نمراتت عالي بشه
بالا