You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
-
-
-
خب تو بیا شیرینیمو بده و برو خونتون!
-
هان؟ من؟! نه من نمیخوام ،میسی.
تشکرا کمه ، لازم میشه
-
هوم؟ خب یه کاری کن، من خیلی دلم مسافرت میخواد. پول بده بلیط بخرم بیام خیلی دور خیلی نزدیک
شیرینیمو بگیرم و بیام خونمون . خوبه؟
-
سلام ، خوبی؟
تشکر میخوای؟ من دارما، بگو کجا برم بجات تشکر کنم
-
اینجوری قبول نیست! وواقعیشو بخر بفرست بیاد واسم
میخواااااام
-
خوشمزه است. حالا من از کجا از اینا گیر بیارم آخه؟
-
ایشالا هر چه زودتر حالشون خوب میشه
100 تا
-
سلام
ممنون زوینا جان، خوشمزه است اینا؟ (بگو نه، دلم خواست خو )
-
سلام
خوبم تو خوبی؟
شیرینی؟ آخ جون
خو هرچی بدی خوبه، سخت نمیگیرم، فقط خوب باشه :دی
فارغ التحصیلیت مبارک [IMG]
-
-
-
خواهش میشه عسل، تو هنو نرفتی مامانتو ببینی؟
-
هان؟ کی ترکوندم؟ هفت تا بیشتر نشد که
باوشه دیگه نمیذارم :دی
-