You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
تأیید میشه! آوا گفت بیایم اینجا، بعد خودش نتونست بیاد
حالا خودشم اومد
-
نه مسخره نکردم
گفتم عکس خوب پیدا کن، حالا فکرامو میکنم شاید گذاشتم :دی
-
-
-
دیدی نرفتی منت کشی آوا اومد :دی
-
اینقد در پروفت واسادم ، زیر پام علف سبز شد [IMG]
-
هوم؟ خو نرو منت کشی، اصلا دیگه پروفشون نرو
خودشون میان
-
یکی یکی برو منت همه رو بکش! از اوا شروع کن :دی
-
میرم ایمیل میسازم واسه خودم
-
الان من این عکسو چیکار کنم؟ هان؟
حیف بچه ها به این نازی نیست اینو بذارم جاشون؟
-
الان دیدم، غصه نخور خو. میان دوستات بازم
یه کم منت کشی کن تا آوا بیاد روسرت خراب شه :دی
-
خانوم دکتر هم چی؟ الانم هست که!
کو تنهایی؟ کوووووو؟ هان؟
-
یوزرمو بدهههههههههه
میزنمتا
-
خانوم دکتر بیادش یعنی؟ این همه میان پروفت !!
امشب میخواستیم بیایم پروفت بگیم صدیق حالت چطوره! از تنهایی در بیای! نشد خو
-
بیخود یادت رفته، بدو عضو شو یوزر میخوام
خواهش نمیکنم
-
خوبم ممنون
رزا که نیستش، اگه بشه یه بار با آوا میایم پروفتون مهمونی
-
آررررررررره دارم، عکس، یوزر، پسورد :دی
بده ببینم، میخواستی نگی
بیخود، آشتی کن همین الان
-
-
از مردم نه، از تو آره :دی
باید بدی