You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
درست نشده مگه؟
تو که الان تو سایتی اونجا!!!!
-
-
-
-
واقعا؟ چرا آخه؟
اسممو دوس دارم خو! چی بذارم اصلا؟
-
-
-
ممنون آوا جان، مجانی دیگه؟ :دی
این که همه اول فکر میکنن پسرم خوبه که!
-
نچ، همین نام نیکو و پسندیده است [IMG]
با دیدنش به یاد برادرمان می افتیم [IMG]
-
طبیب؟ آواااااااااا بیا واسم مو بکار
-
وقتی داشتم ثبت نام میکردم، هرچی زدم دیدم قبول نمیکنه
منم اینو زدم قبول کرد، قبلش هرجا میخواستم داداشمو عضو کنم این نام کاربریش بود :دی
-
هااااااا همین سر کچلمو میگم دیگه [IMG]
-
-
تعجب من بخاطر نام کاربریم بود :دی
آوا گفت گیر ندم، گیر نمیدم پس
-
باوشه آوا جان
یه شکلک خنده بذار اینجاف از اونا که اونور هست هی میذاریا
-
-
-
یک عدد سیگار خوب برای مرد همان قدر ارامش بخش است که یک فصل گریه درست و حسابی برای زن!
ادوارد بولور لیتون
راست میگه؟!!!
-