خو توجه نمی کنی دیگه زشتو جان :دی
عکسو که دریافتم ولی اون نکته رو نمیشه نادیده گرفت :razz:
البته از حرفات مشخصه هنوز کودکی بهناااام ، منو جای مامانت میبینی!!! :biggrin:
سلام آقا مدیر
خو صندلی مهسا بوده صندلی ناصر که نبوده :razz:
علی و بشونیم تا بیاد ناصر :w05:
حمیـــد؟! شنیدم می خوای شیرینی بدی آره؟!!! منو یادت نره :cool: