یاد ته بهت گفته بودم سیدم و از جده ام دو چیز به ارث بردم رویای صادقه و اه گیرا ؟؟؟؟؟
مطمئنم اتفاقی افتاده چون دوباره خواب دیدم این خوابها نمیتونه کابوس باشه فقط یک راه مونده برم مخابرات کارکرد تلفن خونه رو بگیرم و شماره اشو پیدا کنم
امیدوارم اه گیرا هم خودشو نشون بده
هرچند از نظر تو...
من وقتی به دنیا اومدم اونقدر لاعر و زشت بودم که بابام به مامانم گفته بود اینو اگه بذاری پای تیر چراغ برق گربه ها هم نمیخورنش .
حالا از در خونه پامو میذارم بیرون شونصد بار زنگ میزنه ببینه کی برمیگردم
اون که بهههههله از بس تنبل و مردنی بودم
یک چوب خط درست کنید هروقت سهمیه تشکرها رو واریز کردن از خجالت همه در بیائید
برای شنا استخر باشگاه افسران رو پیشنهاد میدم . شنیدم استخر تمیز و خوبی دارن