نتایح جستجو

  1. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    من که جدی گفتم . اصلا زیاده نگفتم
  2. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    کلا استادی بهت میاد مریم جون.
  3. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    کارخونه حالش بیشتره . یعنی اگه کارخونش خوف باشه . از نظر حقوق هم تو کارخونه راحت تر میشه پیشرفت کرد .
  4. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    به طور کلی گفتم . یعنی اگه بخوای تو یه محیط مثه یونی کار کنی بالاخره باید مدرکو ببیری بالا دیگه . کلی گفتم کجا دوس داری. منم کترخونه دوس دارم حتی با دکترا. البته کارگاهم خوبه.
  5. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    ممنونم مدیر جان بابته اطلاعاتتون
  6. zeinab68

    اسلاید فولاد

    http://www.4shared.com/document/p6VLumh_/Steels.html فرمت فایل : ppt معرفی و اطلاعات فولاد
  7. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    سلام بچه ها . شما دوس دارین بیشتر تو کدوم محیط کار کنین . دلیلش رو هم اگه میشه توضیح بدید.
  8. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    مخسی . اگه مدیر شدم حتما طرحتو اجرا می کنیم با هم.
  9. zeinab68

    *****اسکلت بندی جدید تالار*****

    حرص نخور . قول میدم طرحت عملی بشه . وای سا یکم فعال بشه تالارمون.
  10. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    راستی می خوام درخواست بدم که مدیر تالار سرامیک بشم . موافقین ؟
  11. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    نه دیگه . شما بی خیال نشو . حالا من دارم پروژه انجام میدم اما شما بخون حیفه . می دونم که بیشتر از من سرت شلوغه.
  12. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    ببخشید هر بچه ای میفهمه که نحوه ی کلام شما جز تمسخر و توهین چیزی نبوده و گرنه شما به خاطر نظر دادن اخطار 4 امتیازی نمیگیرید . بازم بگم آبروت بره ؟ لطفا ادامه ندید. در حد من نیست که بخوام با شما بحث کنم. شما بهتره همون ساکت بمونید تا تاپیک قفل بشه.
  13. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    از دوستان تقاضا دارم در مورد مطالبی که اطلاع ندارند اظهار نظر نفرمایند . در این تاپیک یاد بگیریم به دیگران و افراد خانواده ی انها توهین نکنیم . هرگز سکوت شما به این معنی نیست که دیگران شما را نمی بینند . پس برای نشان دادن خود به دیگران نیازی به گزافه گویی نیست. با تشکر. لطفا این تاپیک قفل گردد.
  14. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    شما نه تنها دست از توهین بر نداشتید بلکه مسخره هم می کنید . شرم آوره . جواب ابلهان خاموشیست.
  15. zeinab68

    حل مشکلات علمی و درخواست اطلاعات دانشجویان رشته ی مواد و متالورژی

    اسلاید های درس ساختار رو براتون قرار دادم . قسمت مولتی مدیا.
  16. zeinab68

    اسلاید در مورد آلومینیم

    http://www.4shared.com/document/f06-IsUI/ALUMINUM.html فرمت فایل : ppt
  17. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام . منظورت از تاپیک حالت گپ و گفتمان یا نظر سنجی و از این جور تاپیک هاس ؟ البته بری قسمت تالار سرامیک من چن تا تاپیک دارم . قسمت مولتی مدیا هم باز چن تا اسلاید گذاشتم .
  18. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    چی تخیله ؟ وجود جن یا دیدنش ؟ وجود جن که حقیقت داره و یک تخیل نیست . اما دیدنش کار هر انسانی و در هر شرایطی نیست. اگر شما چیزی رو ندیدید دلیلی بر انکار اون چیز نیست . لطفا کمی بیشتر مطالعه کنید . اطلاعاتتون رو کامل کنید بعد نظر بدهید.
  19. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    شما یه بار اخطار گرفتی باز اومدی توهین می کنی ؟ پس هم تو هم اون روانشناسه جفتتون مشکل دارین . برو قرآنو بخون بعد بیا. نکنه اینم انکار می کنی که در واقعه ی عاشورا اجنه به سردستگیه ضفر جنی اومدن به امام حسین کمک کنن . نعوذ بااله امام حسینم توهم زده بود ؟ هی با یوزر هایه مختلف میای توهین می کنی .
  20. zeinab68

    اسلاید های درس ساختار سرامیک ها

بالا