نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/390125-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/390125-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA?p=5300544#post5300544
  2. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/390125-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/390125-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA?p=5300544#post5300544
  3. mehrdad2012

    آبجی شبنم خوابگاه دختران را هم گذاشتم . برو ببین .

    آبجی شبنم خوابگاه دختران را هم گذاشتم . برو ببین .
  4. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    آخرش منا مجبور کردید خوابگاه دختران را هم نشون بدم بفرما .
  5. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  6. mehrdad2012

    نتم خل شده هی قطع و وصل میشه

    نتم خل شده هی قطع و وصل میشه
  7. mehrdad2012

    ابتکاردر حمل لوله

    چیه ؟؟؟
  8. mehrdad2012

    خداحافظي mina12345

    منم همینا میگم . اما ایشون نمی گن چی شده .
  9. mehrdad2012

    خداحافظي mina12345

    امیدوارم هر جا که هستی اول سلامت باشی دوم خوشبخت و خوش باشی و سوم به هدفت برسی .
  10. mehrdad2012

    بله که شناختم . :biggrin:

    بله که شناختم . :biggrin:
  11. mehrdad2012

    خداحافظي mina12345

    نمی دونم هر طور خودت راحتی . به هر حال اگه تونستی به بچه ها سر بزن .
  12. mehrdad2012

    آخه می دونم شیطونی واسه همین میگم ، پیش خودت می گی بذار تند رفتن را تجربه کنم . از تو هر کاری...

    آخه می دونم شیطونی واسه همین میگم ، پیش خودت می گی بذار تند رفتن را تجربه کنم . از تو هر کاری برمیاد .:biggrin:
  13. mehrdad2012

    خداحافظي mina12345

    من نگفتم کسی را دوست داشتی . هر رفتنی یه دلیل داره اونم دلیل حسابی . منم کمتر میام باشگاه به خاطر اینکه یاشگاه مثل قدیم نیست . داره بی مزه میشه . تایپیک ها چندان با محتوا نیست ، بچه های قدیمی دیگه ازشون خبری نیست ، اما خداحافظی نمی کنم .
  14. mehrdad2012

    ایول ایول . خوبه کار خوبی می کنی . نتیجه ی جلسه ی امروز را بعدا واسم تعریف کن . تند نری یه موقع .

    ایول ایول . خوبه کار خوبی می کنی . نتیجه ی جلسه ی امروز را بعدا واسم تعریف کن . تند نری یه موقع .
  15. mehrdad2012

    خداحافظي mina12345

    میشه . معلوم نیست چی شده هی بچه های قدیمی یکی یکی دارن میرن . اگه چیزی هست به ما هم بگید .
  16. mehrdad2012

    ابتکاردر حمل لوله

    فکر نکن خورده باشه . البته پلیس جریمش کرده .
  17. mehrdad2012

    اوه اوه چه کلاسی ؟؟؟؟

    اوه اوه چه کلاسی ؟؟؟؟
  18. mehrdad2012

    خداحافظي mina12345

    خوب سروسامان بده . کمتر بیا باشگاه اما خداحافظی نکن . خداحافظی کردن خوب نیست . کمتر باشگاه بیا و به کارهای دیگرت هم برس .
  19. mehrdad2012

    نمی دونم آجیمنم متعجبم حتما یه دلیلی داره . واقعا دارم از باشگاه کم کم نا امید می شم .

    نمی دونم آجیمنم متعجبم حتما یه دلیلی داره . واقعا دارم از باشگاه کم کم نا امید می شم .
بالا