چون من هم ازاد درس خوندم هم دولتی پس میگم که دانشجویان دانشگاه آزاد بی سواد نیستن به هیچ وجه .
مشکل بی سوادی هم مربوط میشه به دانشجویان هم به دانشگاه اما بیشترش برمیگرده به اساتید دانشگاه که به نظر من نه اساتید دانشگاه آزاد بدرد می خورن نه دولیت و اون هم دلیل داره و دلیلش اینکه با حقوق بسیار...