نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  2. mehrdad2012

    دوست عزیز لطفا برا سلامتیش دعا کن .ممنونم

    " اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ " خداوند انشاا.... لباس عافیت به همه ی بیماران بپوشاند به خصوص این دوست شما .
  3. mehrdad2012

    مرسی . آره منم این عکس را خیلی دوست دارم خیلی ناره . چه خبر ؟؟؟؟ کی بازیه ؟؟؟

    مرسی . آره منم این عکس را خیلی دوست دارم خیلی ناره . چه خبر ؟؟؟؟ کی بازیه ؟؟؟
  4. mehrdad2012

    خواهش آجی . چه خبرا ؟؟؟؟؟ خوش میگذره ؟؟؟؟

    خواهش آجی . چه خبرا ؟؟؟؟؟ خوش میگذره ؟؟؟؟
  5. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  6. mehrdad2012

    دیشب که من نبودم باشگاه . میشه اسم شریفتون را بگید ؟

    دیشب که من نبودم باشگاه . میشه اسم شریفتون را بگید ؟
  7. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  8. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  9. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  10. mehrdad2012

    سلام ابجی سحر خوبی؟؟؟؟

    سلام ابجی سحر خوبی؟؟؟؟
  11. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  12. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  13. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  14. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  15. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  16. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  17. mehrdad2012

    :gol::sweatdrop:

    :gol::sweatdrop:
  18. mehrdad2012

    شهرمون به این زیبایی ماهی یه بار میره زیر خاک

    این هم راه حل داره و اون هم مالچ باشی صحراهای عراق هستش که هم از پیشروی بیا بان جلوگیری می کنه هم دیگر ذرات گرد و غبار بلند نمیشه و هوا را آلوده کنه . همون کاری که تا حدود در بیابان های ما انجام شده .
  19. mehrdad2012

    آجی این چه حرفیه . شما هر کدوم را دوست داشتی سر بزنم و پاسخ بده . ;)

    آجی این چه حرفیه . شما هر کدوم را دوست داشتی سر بزنم و پاسخ بده . ;)
بالا