صفا سیتی با جنا . الان که دیگه دیر گفتی چون اونقدر هوا سرده اونجا که هیچ کس الان همراهیم نمیکنه که بیام . مامان بابام کاراشون زیاده . تنها هم که نمی تونم بیام . اخرایه بهار خوبه واسه طالقان رفتن. اون موقع میشه صفا سیتی کرد.
این قسمته پسراش راست بود . الان یکی از پسرایه باشگاه رفت عروسی به جانه خودم در 10 دقیقه آماده شد رفت . میگم کی رفتی حموم میگه دیشب . 3 سوت کت شلولر پوشید آماده شد.
افریییییین . بابا بزرگم خدا بیامرز هم مینجوری نترس بود . یه بار رفته بوده شکار با چن نفر . بعد بارون میگیره شب تو بیابون گیر می کنن . خودش تنهایی میره یه غار پیدا می کنه توش تا صب می خوابه بقیه از ترسه جن یا حیوون نرفتن تو غار .