اونروز به محض اینکه این خبرو دیدم با خودم گفتم الان فتح الله زاده میگه " مبارک پرسپولیسی ها" .... روز بعدش مصاحبه کرد و گفت " مبارک پرسپولیسی ها" ....قرار بود دیگه کری نخونه برای پرسپولیس اما رویانیان کاری کرد که این قرارش فقط 24 ساعت دوام داشته باشه و وقتی دید سلیمی و حدادی اومدن پرسپولیس بازم...