شما اصلا جنبه بحث نداری و زود شروع میکنی به توهین کردن ...هر چند انتظاری ازت ندارم از کسی به مادر بازیکن فحش بده و بگه حقش بود .... فکر نمیکنی خودت داری از تو شکم حرف میزنی .. معلومه که چقد میفهمی از فوتبال .اینکه کدوم تیم بهترین تیم ایران بوده از تعداد دربی ها معلوم میشه ؟.پرسپولیس با 9 قهرمانی...