اره
این ایه رو وقتی شنیدم و حالت چهره شون رو دیدم قشنگ حس کردم..داره ناله میکنه التماس میکنه ..و ازعشقش میگه
بعدها یه تفسیری شنیدم راجع به این ایه که دراون...با حالتی که نوشته شده
منظورم نکات عربی شه...
گفته شده که: بنده در حالت التماس از خدا میخواد +درحالتی که راهی نداره+ و خدارو مولای خودش و...