منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
سنا انگار واسه ما جفتی آفریده نشده. عزرائیل نامرد هم نمیاد این ورا.
سنا انگار واسه ما جفتی آفریده نشده. عزرائیل نامرد هم نمیاد این ورا.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 8, 2011
تا حالا شده .............
ولی بچه ها می بینید چقدر نا امیدم! دگ هیچکی باهام هم صحبت نمیشه. آیه یعسم!
Major Geologist
ارسال #102
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
تا حالا شده .............
خوب اوایل از نبود دوست(البته پسرا هستنا) احساس تنهایی میکردم. الآن فهمیدم خودم نیستم که کسی بخواد باشه. دگ از خدا هم بریدم که خودمو ازم گرفته.
Major Geologist
ارسال #101
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
تا حالا شده .............
من دگ بهش امید ندارم. شدید بریدم.
Major Geologist
ارسال #99
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
خدا نمی دونم چرا نگام نمیکنه. چیزی که می خوام رو نمیده. کاش حداقل میکشتتم.
خدا نمی دونم چرا نگام نمیکنه. چیزی که می خوام رو نمیده. کاش حداقل میکشتتم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 8, 2011
تا حالا شده .............
ای بابا وقتی تنهای تنها باشی دگ اون اصلی به چه درد می خوره؟
Major Geologist
ارسال #97
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
کاش جراتشو داشتم.
کاش جراتشو داشتم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 8, 2011
تا حالا شده .............
به چی امید داشته باشم؟ دیگه چیزی برام نمونده.
Major Geologist
ارسال #94
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
برو بابا. با این حزب ا... هم نمیشه حرف زد. شب به خیر اصلا.
برو بابا. با این حزب ا... هم نمیشه حرف زد. شب به خیر اصلا.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 8, 2011
تا حالا شده .............
خوش به حالتون که هنوز امیدی دارین.
Major Geologist
ارسال #91
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
اگه فکر میکردی متوجه میشدی. در کل تبریک سنا. نو که میاد به بازار...
اگه فکر میکردی متوجه میشدی. در کل تبریک سنا. نو که میاد به بازار...
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 8, 2011
تا حالا شده .............
چیش می ارزه؟ این که هر از چندگاهی بشکنه و جریحه دار شه؟
Major Geologist
ارسال #87
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
نمی دونم. هر چی خودت فکر میکنی. آه...
نمی دونم. هر چی خودت فکر میکنی. آه...
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 8, 2011
تا حالا شده .............
آره یه موزیک لایت بزاری و هی فیش فیش کنی. یادش به خیر. چه شبهایی که گریه میکردم. یعنی همین الآنم هز از گاهی این کارمه از تنهایی و بی کسی.
Major Geologist
ارسال #85
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
تا حالا شده .............
هیچی بابا آدم آهنی. دلمون گرفته. رباطها که احساس ندارن.
Major Geologist
ارسال #81
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
تا حالا شده .............
کاش شبا میشد یه سر رفت کره ی ماه. اونجا فریاد زد و تنهایی تو سکوتش اشک میریخت آدم تا سبک شه.
Major Geologist
ارسال #77
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
تا حالا شده .............
کی حالش بد نیست. :Ph34r:
Major Geologist
ارسال #74
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
اوه سارا متشکرم بابته تشکرت واسه اون نیم خط وزارت نفت. غافلگیر شدم.
اوه سارا متشکرم بابته تشکرت واسه اون نیم خط وزارت نفت. غافلگیر شدم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Dec 8, 2011
تا حالا شده .............
تازه شدی عین خودم.
Major Geologist
ارسال #72
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
تا حالا شده .............
تنهایی!
Major Geologist
ارسال #71
Dec 8, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
6
7
8
اول
قبلی
8 از 8
برو به صفحه ی
برو
جستجو
بالا