You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
نزدیک به 3 ماهه که دلم یه سره گرفته. مثل امشب. :(
-
-
:w24:
آخی نازی نازی.
حزب نازی رو گفتما!
-
کاش یکی هم جواب منو میداد..
-
-
ماتا این پسره کی هست حالا؟
-
بی ادب. ببین دندوناشو کجا داره پاک میکنه. آقا برو مسواک بزن و تو پروف خودت سیخ کن لا دندونت.
-
سر من جیغ نکشیا! گوشام کر میشه جیغ جیغو.
-
-
چرا؟ ولی من دوست دارم ببینم.
-
دست شما درد نکنه. :biggrin:
-
کاش آینده رو هم نشون میداد.
-
-
-
اگه خشنم پ چرا درخواست زده بودی؟
ببین یه کاری می کنی محرمو بیخیال شم دوباره هیتلریش کنم. دی::D
-
-
سلام. شمع زیبایی بود. تشکر.
-
سلام. ممنون بابته عکس. رفت تا سال آینده. اگر لایق باشیم.
-