آخه ماتایی چیزی از عکست معلوم نیست. یه ذرش رو هم که زرد کردی. نمیگم کل عکستو بزار تا همه چهرتو ببینن ولی یا یه عکس محجبه بهتر بزار یا کلا یه عکس دگ غیر از چهرت بزار.
من نظرمو گفتم. تو هم نظرتو گفتی من گوش کردم. مثل اینکه به حرفی که خصوصی زدم اعتنایی نکردی. به جای اینکه قهر کنیم بعد یکیمون بیاد منت کشی که همش هم بچه بازیه بهتره همون کاری که گفتم رو انجام بدیم.
شاید شیره خر شد به زندگی امید پیدا کرد اومد منو خورد!
آخه می دونی که حیوانات به انسان واسه شکار حمله نمی کنن. یا واسه دفاع از خودشونه یا پیر شدن گرسنن نمی تونن شکار کنن.
کی؟ آواتار تو بدتر میشه؟
خوب ماتایی خوبه ها ولی طبق قولی که جوابش رو هم ندادی باید بگم قبلیه بهتر بود. این دگ هیچ مفهومی رو نمی رسونه.
حالا من آواتار چی بزارم؟